lovesnovit

Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Molly Brunner - 10 juni 2013 14:32

NU sitter jag i stallet och pratar med Angela. Hon ska äta en jätte äkclig mat nu det är typ lasange men massor av grönsaker........   Idag ska Lovisas grupp ha maskerad hoppnig och jag vet vad Olivia, Lovisa och Angela ska vara. Angela ska vara katt lovisa ska vara en indian och Olivia ska vara tjuv.                      Jag ska eventuellt knäppa lite kort när dom hoppar så bye ska ha  lite kul nu men jag ska nog blogga mer idag så  då har jag gjort inlägg för tre dagar  !!!!!

 

 

PS: KOmmer nog att blogga mer på sommarlovet för då ska jag nog rida väldigt mkt hos Lovisa men vi ses

Av Molly Brunner - 10 juni 2013 09:12

Hejsan nu sitter jag i skolan med min kompis Olivia. Vi har gjort en ny heder till min blogg ska lägga in den nu . Det vart inte så långt inlägg jag vet men vi har inte så mkt tid men jag kommer att blogga mer i stallet och då kommer även jag och Magdalena blogga tsm på    http://ponyhorses.bloggplatsen.se    ses bye  

Presentation


Hej jag är en tjej på 11år! Jag är en djurälskare men har bara två kaniner,en hund och två katter. Men det djur jag mest brinner för är hästar tyvärr har jag ingen egen men är medryttare på världens bästa !!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

fdg


Ovido - Quiz & Flashcards