lovesnovit

Alla inlägg under juli 2013

Av Molly Brunner - 31 juli 2013 08:36

Hej här kommer lite bilder på Snövit

Av Molly Brunner - 23 juli 2013 17:53

Tja! Idag har jag badat på Nore, det var faktis ganska kallt... idag har jag inte gjort så mkt mest barar varit hemma och haft tråkigt, det har varit lite lång tråkigt.

Idag åkte min vän Lovisa !!!!!!!      Inatt hade jag en mardröm den ÄR INTE SÅ JÄTTE ROLIG ATT DRÖMMA.  Det konstiga med den drömmen jag drömmer den alltid typ en gång om året det är super konstigt ....????????

JA men nu har jag inte så mkt mer att skriva...  Men ska försöka att börja göra längre inlägg men aja vi får se. Men ha det så bra hejdå      Ps: detta är tilol dig Lovisa          JAG KOMMER VERKLIGEN ATT SAKNA DIG !!!!!!
 
 
Av Molly Brunner - 22 juli 2013 16:53

Hej idag och igår har jag bakat muffins. Men igår så bakade jag med Angela ? Dom blev super goda ??. Som jag sa så igår så var jag med Angela och vi hade jätte kul, en sak som vi gjorde var att hoppa Ludde, han var jätte duktig. Jag vet att det blev ett kort inlägg men har inte så mkt mer att berätta. Men här kommer några bilder sedan igår.

Här kommer några bilder på Ludde när vi hoppade honom.

Av Molly Brunner - 15 juli 2013 18:45

Hej förlåt att jag inte har bloggat på ett tag det är för att jag har inte haft tid till det än. Men nu till själva bloggandet. Idag har jag badat i min mosters pool. vi är i Vadstena där EN av mina mostrar bor. Jag har även fått fem nya vänner här. Ni undrar säkert vad det är för vänner.... En av dom heter Elin, elins mamma, en häst som heter Cat, en häst som heter Ferro och en katt som jag ej vet vad den heter.      Jag har tyvärr inte så mkt att blogga om nu så jag tror jag ska säga hejdå   

Av Molly Brunner - 8 juli 2013 22:36

Tjena! Igår så sov jag över hos Lovisa i färila. Och då så hände det en liten olycka när jag red Snövit för Lovisa orkade inte rida och dursha m.m E och då så skulle jag och Snövit hoppa över ett typ gräs hinder och dom två första gångerna så sprang hon på sidorna. Sedan när jag fick ordning på allt så precis när vi skulle hoppa så visste inte Snövit riktigt vad hon skulle göra så hennes fram ben vek sig under henne sedan så ramlade jag framåt så tappade Snövit balansen så hon ramlade precis på mitt ben !!! Det gjorde jätte ont men som tur var så gick det bra jag fult frisk idag så det gick bara bra Snövit klarade sig utan en skroma?????. Men nu har jag inte så mkt att skriva om så hejdå får jag säga då.

Av Molly Brunner - 6 juli 2013 12:04

Nu sitter jag i bilen på väg hem till ljusdal. Plus nu åker min moster hem till oss också. Jag hoppas att när jag äntligen kommer hem så kan jag och bästa Lovisa vara !!! För jag saknar er så ????????. Men här kommer en bild på Snövit och mig kommentera gärna om ni tycker om bilden

[Bild]

Så där såg biljetten till Yohio. Så hejda

Av Molly Brunner - 5 juli 2013 11:46

Tjena vet ni igår så var jag på Yohio's konsär i Öregrund det var JÄTTE kul !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Han singerade även min tröja. Här kommer en bild på min tröja. ,!!!!,!,!,!:

Här kommer även en bild när han skriver min autograf

Så bye

Av Molly Brunner - 2 juli 2013 18:52

Hejsan igår köpte jag äntligen mina lindor!!! Det ät fleece på dom och dom är hallon röda. Om ni vill veta vart dom är köpta så är
Dom köpta på Hööks i Sundsvall. Jag är tyvärr lite förkyld idag har varit det ett tag nu och det är jätte jobigt? Imorron ska jag och Marvin åka till Gävle änsamma det är första gången så lite porigt är det ju...har också köpt en ny sele till kaninerna så har provat den idag på båda? men bye

Det här var en tavla som jag köpte på loppis och så satte jag in en bild på mig och min ängel Snövit ????????????

Presentation


Hej jag är en tjej på 11år! Jag är en djurälskare men har bara två kaniner,en hund och två katter. Men det djur jag mest brinner för är hästar tyvärr har jag ingen egen men är medryttare på världens bästa !!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

fdg


Ovido - Quiz & Flashcards