lovesnovit

Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Molly Brunner - 3 juni 2013 14:50

Hej visst blev den snygg !   Nu sitter jag på bibblan och väntar på Magdalen för vi ska gå till stallet tsm !!!

Jag har inte så mkt att skriva om nu fast om jag har tid så kanske jag kan blogga lite i stallet.. Det är tyvärr inte klart om jag ska ha Ofelia " Offa" på onsdag men vi får se hur det blir ska messa ägaren idag och kolla om jag får låna henne... !!!!  Har pågrund av en person ändrat min heder för fick inte ha vissa bilder för den personen. Magdalen hon kommer nog snart föresten har hon en egen häst som heter Blue Chip men kallas för "Betty". Så det blev åndå ett kanska långt inlägg men har inte så mkt att skriva nu så måste nog säga Bye vi ses   

Presentation


Hej jag är en tjej på 11år! Jag är en djurälskare men har bara två kaniner,en hund och två katter. Men det djur jag mest brinner för är hästar tyvärr har jag ingen egen men är medryttare på världens bästa !!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

fdg


Ovido - Quiz & Flashcards