lovesnovit

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2013

Lovisa

Av Molly Brunner - 14 oktober 2013 20:30

Hej idag har jag varit hos Lovisa och vi red ut på en långritt. Det var jätte kul men på vägen hem så bockade Ville med Lovisa 3 gånger !!! Men iallafall så hade jag tänkt att lägga in ett par bilder på Lovisa och Ville sedan dom var på ridskolan i tisdags ja men här kommer dom.

Lovisa du får ju självklart ta bilderna :)

                         

så det var alla bilder så vi ses 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly Brunner - 18 november 2013 12:21

Hej och förlåt så himla mkt att jag inte har bloggqat på typ en månad men jag har fullt upp på dagarna men ska försöka att skärpa mig !! Men iaf igår så var det julshows möte och då så träffade jag Madeleine Estander och dom som inte fattar vad som...

hej

Av Molly Brunner - 20 oktober 2013 17:01

Tjena idsag har jag ridit med Lovisa på ridklubben och det var kul. Jag har fotat vår nya häst Bamber i dag med kan inte lägga upp dom en men dom kommer väl upp nån dagf hya det så bra bye ;) ...

Av Molly Brunner - 19 oktober 2013 16:45

Hej idag hare jag varit med Lovisa på  Järvzoo och vi hade jätte kul. Vi såg massor av djur och det flesta var framme till och  lodjuret var framme så vu kunde se det, men nu hade jag tänkt att lägga upp bilderna jag fotade vissa djur var ganska lång...

Av Molly Brunner - 13 oktober 2013 20:06

Hej idag har jag varit i stallet med mibn morbrors tjej Sandra för hon skulle rida Slizer på en privat lektion och då frågade hon om jag ville vara hästskötare åt henne och självklart så svarade jag ja !Q Det var jätte kul för att jag fick fota med h...

Hej

Av Molly Brunner - 8 oktober 2013 07:31


Tjena! Igår var jag hos Lovisa och vi red med Matilda också. Det gick ganska bra för mig men Matilda var lite rädd att rida Snövit utan stigbyglar. Men jag tänkte berätta att om ni skulle vilja se bilderna så gå in på http://lovisaobergisaksson.blogg...

Presentation


Hej jag är en tjej på 11år! Jag är en djurälskare men har bara två kaniner,en hund och två katter. Men det djur jag mest brinner för är hästar tyvärr har jag ingen egen men är medryttare på världens bästa !!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

fdg


Ovido - Quiz & Flashcards