lovesnovit

Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Molly Brunner - 4 juni 2013 19:22

Hej idag har jag ridit till ridklubben med Lovisa och sedan red vi på hoppbanan där uppe. Det gick ganska bra för Lovis apå Ville men det gick inte så bra för mig med Snövit hon tjurade nästan bara helatiden men ibland gick det lite bättre.   Imorron ska jag rida  på ridlektion i stallet hoppas jag får "Offa" det är klart att jag kan ha henne och så men jag och pappa ska prata lite mer om det imorron. Jag skulle gärna tipsa om en blogg som är super tkr jag då men jag vill gärna att ni ska titta på den. Den heter http://lovisaobergisaksson.blogg.se       Och jag och min kompis Magdalen har också skaffat en blogg tsm men den är inte riktigt klar än. Jag kan skriva vad den heter när den är klar och så...  

Har inte nått mer att säga skriva nu men det kommer kke lite bilder nu men vi får se..  bye

Presentation


Hej jag är en tjej på 11år! Jag är en djurälskare men har bara två kaniner,en hund och två katter. Men det djur jag mest brinner för är hästar tyvärr har jag ingen egen men är medryttare på världens bästa !!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

fdg


Ovido - Quiz & Flashcards