lovesnovit

Alla inlägg under september 2013

Av Molly Brunner - 30 september 2013 20:40

Hej idag har jag varit i stallet. Jag fotade när Olivia, Angela och Felicia hoppade med några andra på deras lektion :)

Jag hade tänkt nu att lägga ut några bilder före och efter ridningen idag och några andra som jag knäppte igår när jag var i stallet.

Ni som är med på bilderna och vill ha forot utan lågga kan skriva en komentar och vart jag ska skicka den   

Så här kommer bilderna :

                                                                         

Kul med 37 bilder bye :)

Av Molly Brunner - 28 september 2013 20:14

Hej idag har jag precis kommit hem från Östhammar. Jag ville bara berätta att imorron ska jag hyra med min kompis Josefine Larsson ?? Det ska bli super ! Som ni kanske kan gissa så ska jag hade Dunder min favvo polle. Jag hoppas att Olivia kan knäppa när vi rider så kan ni få se dom sédan. Men här kommer det två bilder som jag har gjort på mina favvo hästar. Snövit i love you ?????

Love you Dunder 1

I love you very very you are my everything !!!

Av Molly Brunner - 26 september 2013 20:23

Hej och förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men det är pågrund av tidsbrist. Här kåmmer det en bildbomd på förra onsdagens träning och onsdagens   

                                         

i love you Dunder   

hejdå vi ses 

Av Molly Brunner - 21 september 2013 23:42

Av Molly Brunner - 21 september 2013 23:24

          Hej nu är jag på fest hos Angela. Vi har haft jätte kul hela dagen :)  Jag ska sova över det ska dom flesta 




Av Molly Brunner - 13 september 2013 17:47

Hej nu har jag precis fått två jätte fina bilder av Olivia. Om ni vill ha en fin skylt eller heder så skicka några bilder till denna mail: olivia.egerbrandt@gmail.com

Dom blir jätte fina .
Här kommer ett e.x

Hejdå

Av Molly Brunner - 10 september 2013 20:29

Hej nu har jag precis sprungit och cycklat. Det var riktigt kul :) Jag har inte nått mer att säga så bye

Av Molly Brunner - 10 september 2013 20:25

Hej idag har jag varit i skolan. Det var bestämt att jag skulle åka till stallet men mamma har känt sig hängig hela dagen så vi åkte hem :/
Men aja imorron ska jag iaf dit eftersom att jag ska rida :) vi får se om det blir några bilder jag får hoppas på det. Men som ni ser så har jag bytt heder det kändes ganska bra att byta nu :) men det var nog allt jag skulle säga så hejdå

Presentation


Hej jag är en tjej på 11år! Jag är en djurälskare men har bara två kaniner,en hund och två katter. Men det djur jag mest brinner för är hästar tyvärr har jag ingen egen men är medryttare på världens bästa !!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

fdg


Ovido - Quiz & Flashcards