lovesnovit

Alla inlägg den 18 november 2013

Av Molly Brunner - 18 november 2013 12:21

Hej och förlåt så himla mkt att jag inte har bloggqat på typ en månad men jag har fullt upp på dagarna men ska försöka att skärpa mig !!

Men iaf igår så var det julshows möte och då så träffade jag Madeleine Estander och dom som inte fattar vad som är grejen med att jag just nämde henne. Jo det är för att hon är min förebild och hon betyder väldigt mkt för mig och vissa av mina kompisar tkr jag har damp, och det kan man väl säga men sak samma jag älskar henne väldigt mkt så nu vet ni vrf jag nämnde just henne :) JAg hade nu tänk visa er mina veckodagar:

Måndag:läxdag ibland stallet


Tisdag:STALLET måste träffa lite kompisar ( Madde Estander)


Onsdag: stallet aska rida lektion


Torsdag: Rida med Lovisa e.v läxa


Fredag: Vara hemma med familjen eller med kompis e.v läxa e.v rida med Olivia


Lördag: Kompis ?


Söndag: Läxa e.v rida


Så det var allt för idag men vi ses så bye

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag är en tjej på 11år! Jag är en djurälskare men har bara två kaniner,en hund och två katter. Men det djur jag mest brinner för är hästar tyvärr har jag ingen egen men är medryttare på världens bästa !!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

fdg


Ovido - Quiz & Flashcards